Najczęściej zadawane pytania:


1. Jak eksportować ogłoszenia na portal Clixs.pl z wykorzystaniem zewnętrznego programu (IMO, ASARI itp.)
2. Jak pobrać aplikację na urządzenie mobilne?
3. Jak działa system oceniania ogłoszeń


FAQ

1. Jakie są zasady korzystania z Serwisu Clixs?

Dokładne zasady korzystania z Serwisu znajdują się w Regulaminie serwisu Clixs.pl


2. Ile kosztuje zamieszczanie ogłoszeń?

Zamieszczanie ogłoszeń na Serwisie jest całkowicie darmowe. Nie ma ukrytych kosztów, związanych z zamieszczaniem ogłoszeń na Serwisie. Wystarczy założyć konto w Clixs.pl i opisać swoją ofertę, a następnie opublikować ją w Serwisie. Darmowe ogłoszenie będzie widoczne w Serwisie przez 30 dni od momentu opublikowania. Korzystanie z Serwisu, polegające na odczytywaniu, przeglądaniu informacji oraz ofert, również jest bezpłatne. Oczywiście, ilość dni wyświetlania się opublikowanego ogłoszenia można dowolnie zwiększyć. W tym celu skorzystać można z opcji wykupienia płatnych ogłoszeń na stronie głównej, ogłoszeń promowanych bądź ogłoszeń wyróżnionych. Z dokładną ofertą można zapoznać się w Cenniku.


3. Czy konieczne jest założenie Konta do zamieszczania ogłoszeń?

Tak, aby móc dodawać ogłoszenia, należy założyć Konto w Serwisie. Rejestracja jest całkowicie bezpłatna i zajmuje tylko kilka minut. Do założenia Konta na Serwisie Clixs wymagane będzie podane poczty e-mail w celu zweryfikowania użytkownika, a także podanie swojego imienia. Formularz Rejestracji dostępny jest na stronie internetowej Serwisu. Wystarczy uzupełnić niezbędne informacje, konieczne w procesie rejestracji każdego nowego Użytkownika. Formularz Rejestracji umożliwia stworzenie Konta, które odpowiada konkretnym Użytkownikom. Po zakończeniu procesu rejestracji można dodawać bezpłatne ogłoszenia. Rejestrując się w Serwisie Clixs zgadzasz się na warunki zapisane w Regulaminie.


4. Jak zarejestrować się w Serwisie Clixs?

Należy kliknąć odnośnik „Załóż Konto”. Do założenia konta wymagane jest podanie adresu e-mail, a także imienia. Następnie należy wpisać swoje hasło oraz powtórzyć je. Należy również zaznaczyć zgody, znajdujące się pod rubryką „Powtórz hasło”. Na koniec klikamy przycisk „Załóż Konto”. Dane logowania zostaną wysłane na podany przy rejestracji adres e-mail. Należy upewnić się, że adres e- mail został wpisany poprawnie i jest on prawidłowy. Jeżeli na Twoją skrzynkę e-mail nie przyjdzie wiadomość z potwierdzeniem danych logowania, warto sprawdzić kosz lub folder „Spam” na poczcie. Jeżeli posiadasz konto na Facebooku, można skrócić i ułatwić sobie proces rejestracji. Wystarczy kliknąć przycisk „Załóż konto przez Facebooka”, żeby błyskawicznie dodać swoje dane do Serwisu. Tym sposobem, szybciej można dodać ogłoszenie na Serwisie.


5. Jak opublikować ogłoszenie na Serwisie Clixs?

Dodawanie ogłoszenia w Serwisie rozpocząć należy od kliknięcia przycisku “Dodaj ogłoszenie” . Przycisk znajduje się w górnej, prawej części strony. Należy wybrać jedną z kategorii, które wyświetlą się po kliknięciu przycisku „Dodaj ogłoszenie”. Następnie wypełnić należy wymagane pola formularza i wpisać treść ogłoszenia. Na koniec można dodać do publikowanego ogłoszenia zdjęcia w maksymalnej ilości do 10 sztuk, o łącznej wadze nieprzekraczającej 500 KB. Zdjęcia dodawane przez Ogłoszeniodawcę do treści ogłoszenia, powinny zawierać wyłącznie przedmiot ogłoszenia. Na dodawanych zdjęciach nie powinny znajdować się adresy e-mail, adresy stron internetowych, numery telefonów, numery komunikatorów internetowych lub znaki wodne innych serwisów.


6. Ile czasu trwa zatwierdzenie ogłoszenia?

Każde nowe ogłoszenie zatwierdzane jest automatycznie. Ogłoszenie zamieszczone przez Ogłoszeniodawcę wyświetli się natychmiast po dodaniu go do Serwisu Clixs. Ogłoszeniodawca jest odpowiedzialny za publikowane treści . Jednocześnie oświadcza i gwarantuje, że są one zgodne ze stanem faktycznym oraz z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Publikacja treści nie może naruszać Regulaminu oraz praw osób trzecich, w tym praw autorskich.


7. Czy można edytować zamieszczone ogłoszenie?

Oczywiście, że tak. Nawet, jeżeli ogłoszenie jest aktywne, w dowolnym momencie można je edytować. W tym celu należy zalogować się na swoje konto w panelu zarządzania, poprzez kliknięcie przycisku „Moje Konto”. Z listy, jaka pojawi się po prawej stronie ekranu, należy kliknąć pozycję „Sprawdź swoje ogłoszenia”. Można je w tej zakładce dowolnie zmodyfikować, zaktualizować bądź wznowić publikację zakończonego już ogłoszenia.


8. W jaki sposób usunąć ogłoszenie?

Należy zalogować się na swoje konto w panelu zarządzania, poprzez kliknięcie przycisku „Moje Konto”. Z listy, jaka pojawi się po prawej stronie ekranu, należy kliknąć pozycję „Sprawdź swoje ogłoszenia”. Wystarczy wybrać z listy dowolne ogłoszenie i skorzystać z opcji usuwania.


9. Czy jedno ogłoszenie można opublikować w kilku kategoriach?

Niestety, ale nie ma możliwości zamieszczania takiego samego ogłoszenia w kilku kategoriach. Ogłoszenie można zamieścić jednak ponownie, po jego wygaśnięciu – pamiętając przy tym, że dozwolona jest publikacja tego samego ogłoszenia raz na 7 dni. Należy pamiętać, że zamieszczanie dwóch i więcej ogłoszeń tej samej treści jest niezgodne z Regulaminem Serwisu Clixs.


10. Ile ogłoszeń można zamieścić w Serwisie Clixs?

Użytkownik serwisu może opublikować maksymalnie 5 ogłoszeń. Po przekroczeniu limitu, nowe ogłoszenie można umieścić powtórnie – kiedy publikacja zostanie wstrzymana lub skasowane zostanie poprzednie ogłoszenie. Należy pamiętać, że można to samo ogłoszenie zamieścić nie częściej, niż raz na 7 dni. Niestosowanie się do przyjętych zasad będzie skutkowało usunięciem wszystkich ogłoszeń, jakie zamieszczonych są przed Użytkownika. Rejestrowanie przez Użytkowników dodatkowych loginów, w celu obejścia Regulaminu, będzie skutkowało zawieszeniem konta na czas określony bądź ograniczeniem jego funkcjonalności. Serwis Clixs zastrzega sobie prawo do modyfikowania ogłoszeń w niezbędnym zakresie oraz zmianę wybranej przez Ogłoszeniodawcę kategorii ogłoszenia w przypadku, gdy stwierdzona zostanie jego niezgodność z Regulaminem.


11. Kiedy ogłoszenie może zostać usunięte ze strony?

 W przypadku, gdy działania Użytkownika naruszają postanowienia Regulaminu. W zależności od rodzaju i skali naruszenia, administratorzy Serwisu mogą udzielić Użytkownikowi ostrzeżenie za pośrednictwem poczty elektronicznej, zawiesić konto na czas określony lub nieokreślony, a także ograniczyć funkcjonalność Konta Ogłoszeniodawcy. Ogłoszenie może także zostać usunięte z serwisu, gdy w inny sposób naruszać będzie Regulamin.


12. W jaki sposób można skontaktować się z Ogłoszeniodawcą?

Jeśli w treści ogłoszenia nie ma widocznych danych kontaktowych Ogłoszeniodawcy, można skontaktować się z nim poprzez Formularz Kontaktowy. Dostępny jest on na każdej stronie z opublikowanym ogłoszeniem, po prawej stronie. Formularz dostępny jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników. W celu skorzystania z Formularza należy zalogować się w serwisie, wybrać interesujące ogłoszenie i po prawej stronie odnaleźć Formularz Kontaktowy. Znajduje się on pod widoczną mapką. Wystarczy wybrać opcję „Napisz wiadomość”. Wysłana wiadomość trafi na adres e-mail Ogłoszeniodawcy, jaki został podany przy rejestracji konta w Serwisie Clixs.


13. Przy próbie logowania pojawia się komunikat „Wprowadzony adres e-mail i hasło nie zgadzają się.” Co to znaczy?

Konto na Serwisie mogło zostać zablokowane, jeżeli naruszone zostały zasady Regulaminu. Konto mogło również zostać zablokowane w obawie przed próbą oszustwa lub spamu, a także po wielokrotnej próbie podania błędnego hasła lub adresu e-mail. Konto można odblokować po kontakcie z administratorem serwisu. Wystarczy wejść w zakładkę Kontakt.


14. Dlaczego nie mogę znaleźć mojego ogłoszenia?

Ogłoszenie prawdopodobnie wygasło z powodu upływu 30 dniowego okresu publikacji lub zostało usunięte przez Administratora z powodu naruszenia Regulaminu. Jeżeli nie możesz zlokalizować ogłoszenia przez dużą liczbę ogłoszeń w Serwisie, możesz z łatwością odszukać je po zalogowaniu się w panelu zarządzania. Wystarczy kliknąć przycisk „Moje Konto” . Następnie z listy, jaka pojawi się po prawej stronie ekranu, należy kliknąć pozycję „Sprawdź swoje ogłoszenia”. Tutaj będą widoczne wszystkie ogłoszenia, jakie zostały opublikowane w Serwisie.


15. O czym pamiętać, zamieszczając ogłoszenie?

Treść ogłoszenia musi być zgodna ze stanem faktycznym i prawnym. Powinna także odzwierciedlać rzeczywisty zamiar sprzedaży Przedmiotu, wraz z ceną i dostępnością. Zabronione jest dodawanie ogłoszeń, których przedmiot lub oferowana usługa narusza przepisy prawne, w szczególności karne. Zdjęcia dodane do treści ogłoszenia powinny zostać wykonane samodzielnie. Mogą one zawierać wyłącznie przedmiot dotyczący ogłoszenia. Ogłoszeniodawca jest odpowiedzialny za publikowane treści i gwarantuje, że są one zgodne ze stanem faktycznym. Przed skorzystaniem z serwisu zalecamy dokładnie zapoznać się z Regulaminem.


16. W jaki sposób stworzyć skuteczne ogłoszenie?

Uzupełnij ogłoszenie szczegółowo aby sprawić, że zostanie ono wyświetlone jak największej ilości osób. Uzupełnij w tym celu tytuł ogłoszenia, informacje dodatkowe, treść ogłoszenia oraz informacje opcjonalne. Koniecznie dodaj zdjęcia, a opcjonalnie także film video. Ogłoszenie powinno być szczegółowe. Najlepiej, by treść ogłoszenia była poprawna pod względem ortograficznym i stylistycznym. Możesz także odpłatnie zwiększyć widoczność swojego ogłoszenia w Serwisie. W tym celu skorzystać można z opcji wykupienia płatnych ogłoszeń na stronie głównej, ogłoszeń promowanych bądź ogłoszeń wyróżnionych. Szczegółowe informacje o płatnych ogłoszeniach opisane zostały w Cenniku.


17. Czy dane użytkowników na Serwisie Clixs są bezpieczne?

Dane widoczne są dla wszystkich Użytkowników przeglądających ogłoszenia. Serwis Clixs nie odpowiada za ich niewłaściwe wykorzystanie przez osoby trzecie. Serwis nie udostępnia osobom trzecim posiadanych informacji o Użytkownikach Serwisu Clixs. Adresy e-mail Użytkowników służą zainteresowanym jedynie do korespondencji z Ogłoszeniodawcą, w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat opublikowanego ogłoszenia. Adresy IP przechowywane są przez Serwis Clixs w celach związanych wyłącznie z bezpieczeństwem. Mogą więc zostać przekazane wyłącznie dla upoważnionych służb i organów (np. policji, prokuratury, sądu) do identyfikacji osób, które w jakikolwiek sposób naruszają prawo. Przed skorzystaniem z serwisu zalecamy dokładne zapoznanie się z Regulaminem.


18. W jaki sposób można usunąć swoje Konto z Serwisu?

Usunięcia Konta można dokonać samodzielnie. W tym celu należy zalogować się na swoje Konto w panelu zarządzania, poprzez kliknięcie przycisku „Moje konto”. Z listy, jaka pojawi się po prawej stronie ekranu, należy kliknąć pozycję „Edytuj profil”. Należy następnie przewinąć listę na sam dół – tam znajduje się opcja „Skasuj konto”. Po kliknięciu „Rozwiń” pojawi się komunikat informujący o tym, że usunięcie Konta wiąże się ze skasowaniem wszystkich informacji o nim (wraz z usunięciem ogłoszeń, nawet tych aktywnych). Jedyne dane, jakie nie zostaną skasowane, to informacje o dokonanych płatnościach i faktury. Pozostaną one do dyspozycji Administracji. Wystarczy potwierdzić chęć skasowania, wpisać aktualne hasło w rubrykę i wcisnąć przycisk „Skasuj konto”. Uwaga! Ta procedura jest nieodwracalna i nie można jej cofnąć!


19. Dlaczego Serwis Clixs nie działa prawidłowo?

Serwis Clixs zastrzega sobie możliwość przerw technicznych w działalności Serwisu, w celu przeprowadzenia konserwacji lub konieczności modernizacji, a także rozbudowy strony. Serwis może nie działać prawidłowo również z przyczyn niezależnych, jak zaniechanie osób trzecich. W miarę możliwości technicznych, Administratorzy poinformują Użytkowników o ewentualnych problemach technicznych poprzez umieszczenie odpowiedniego komunikatu na Stronie Głównej.


20. Gdzie można zgłaszać naruszenie zasad regulaminu lub łamanie prawa?

Jeśli uważasz, że jakieś Ogłoszenie narusza Regulamin lub nie jest zgodne z obowiązującym prawem, zgłoś się do Administratora Serwisu poprzez Formularz Kontaktowy w zakładce Kontakt.

0